Z telefonem w dłoni – techniki sprzedaży przez telefon i umawianie spotkań handlowych

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Sprzedajesz produkty lub usługi przez telefon i chcesz zwiększyć efektywność takich sprzedaży,
  • Twój proces sprzedaży rozpoczyna się od umówienia spotkania handlowego z potencjalnym klientem,
  • Masz problemy z przejściem bramkarzy, którzy bronią dostępu do Twoich potencjalnych klientów,
  • Szukasz nowych sposobów na skuteczne umówienie się na spotkanie handlowe a dotychczas stosowane przez Ciebie techniki nie zawsze działają,
  • Często słyszysz w słuchawce zwroty: „nie, dziękuję”, „nie jestem zainteresowany”, „nie mam czasu”, „w przyszłym roku”, itd.

Cele/efekty szkolenia:

  • Wypracowanie schematów rozmów telefonicznych i wyposażenie ich w konkretne konstrukty komunikacyjne, zwiększające efektywność sprzedaży przez telefon,
  • Poznanie i przećwiczenie technik przechodzenia bramkarzy, broniących dostępu do Twoich potencjalnych klientów,
  • Zwiększenie liczby umawianych spotkań przez telefon,
  • Poznanie i praktyczne wykorzystanie techniki relacyjnej i techniki 30.s reklamy w sprzedaży przez telefon,
  • Weryfikacja i unikanie najczęściej popełnianych błędów podczas rozmów telefonicznych, które zaburzają lub uniemożliwiają sprzedaż przez telefon.

Ramowy program szkolenia:

  1. Od jakich parametrów zależy efektywność w kontakcie telefonicznym z klientami?
  2. Jak powinna wyglądać kultura rozmowy telefonicznej z klientem?
  3. Czy nasi klienci lubią schematy i scenariusze rozmów?
  4. Czy pytać klienta o czas na rozmowę?
  5. Jak skutecznie „przejść” bramkarza?
  6. Jak poradzić sobie z niechcianym śledztwem, stosowanym przez bramkarzy: „w jakim celi Pani/Pan dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, itd.?
  7. Jakie zastosować techniki, kiedy bramkarz mówi: „szefowej nie ma”, „nie jesteśmy zainteresowani”, „to już 20 telefon dzisiaj”, „nie łączymy sprzedawców”, itp.?
  8. Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?
  9. Wyróżnij się lub zgiń – czyli jak odróżnić się od innych dzwoniących przedstawicieli handlowych?
  10. Jak dostosować komunikacje telefoniczną wykorzystując MMK?
  11. Co powiedzieć, kiedy klient oczekuje oferty „na maila” lub mówi, że nie ma czasu na spotkanie?
  12. Jak sprawić, żeby klient chciał nas słuchać?
  13. Jak prezentować produkt lub usługę przez telefon (wstępna prezentacja korzyści) i jakich użyć argumentów?
  14. W jaki sposób wykorzystać w sprzedaży telefonicznej technikę kontraktowania?
  15. Jak uzyskać zobowiązanie klienta?
  16. Jak skutecznie umówić się na spotkanie z klientem, wykorzystując technikę 30s. reklamy?

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • praca z kamerą,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl