Współpraca w zespole

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Jesteś kierownikiem zespołu i chcesz wzmocnić poziom współpracy wśród twoich pracowników
  • Jesteś członkiem zespołu i chcesz wiedzieć, co można zrobić, aby zespół, w którym pracujesz był jeszcze bardziej efektywny
  • Chcesz się dowiedzieć, co warunkuje dobre relacje i efektywną współpracę w zespołach
  • Poszukujesz informacji na temat psychologicznych i socjologicznych czynników warunkujących zachowania ludzi współpracujących w zespołach
  • Chcesz przyczynić się do integracji swojego zespołu.
  • Chcesz zaprosić cały swój zespół na taki warsztat, aby później wspólnie odnosić się do tych samych elementów warunkujących dobrą współpracę.

Cel szkolenia:

  • Zrozumienie i rozpoznanie czynników zmniejszających i zwiększających efektywność pracy zespołu
  • Wskazanie różnic pomiędzy grupą a zespołem – cele, priorytety, zasady współpracy
  • Kształtowanie otwartości do współpracy i dzielenia się wiedzą
  • Zrozumienie wpływu procesu komunikacji na stosunki interpersonalne w zespole i ze zwierzchnikami,
  • Zdobycie umiejętności rozpoznania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  • Nabycie umiejętności przyjmowania i nadawania informacji zwrotnych współpracownikom z zespołu
  • Uświadomienie wagi i konieczności harmonijnej współpracy w zespole
  • Zrozumienie własnej roli w zespole i przećwiczenie sytuacji zmiany ról.

Ramowy program szkolenia:

  1. Czym jest warunkowana dobra współpraca?
  2. Co buduje zaufanie w zespole?
  3. Jakie są kluczowe czynniki współpracy, na które każdy członek zespołu ma wpływ?
  4. Czy wiesz, jak Ty wpływasz na poziom współpracy w zespole?
  5. Jak indywidualne różnice członków zespołu wpływają na poziom współpracy?
  6. Jak radzić sobie w sytuacji konfliktu podczas współpracy?
  7. Lider formalny i lider nieformalny w zespole – jak to wpływa na współpracę?
  8. Jakie znaczenie mają wartości i zasady zespołu dla jego dobrej współpracy i kto je ustala?
  9. Na co zwracać uwagę podczas komunikacji i budowania relacji w zespole?
  10. Jakie mechanizmy nieświadome wpływają na to, co dzieje się w zespole?
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje. 

Inwestycja w szkolenie do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl