Skuteczny prospecting – jak znaleźć potencjalnego klienta

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Jesteś przedstawicielem handlowym, którego jednym z zadań jest aktywne poszukiwanie nowych, potencjalnych klientów,
  • Zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć liczbę szans handlowych w swoim lejku sprzedaży,
  • Potrzebne są Ci nowe pomysły dotyczące szukania potencjalnych klientów do Twojej bazy potencjalnych klientów,
  • Szukasz sposobu na legalnie pozyskiwanie kontaktów lub adresów e-mailowe do prospectingu,
  • Zastanawiasz się jak w pełni wykorzystać Google, inne narzędzia internetowe oraz elementy networkingu do wyszukiwania kontaktów handlowych,
  • Chcesz dokładnie wiedzieć, jak przygotować się do pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem.

Cele/efekty:

  • Zwiększenie liczby potencjalnych kontaktów i szans w lejku sprzedaży,
  • Poznanie i dostosowanie do swojej branży ABC prospectingu,
  • Poznanie efektywnych metod szukania i wstępnej oceny kontaktów handlowych pod kątem szans – etap identyfikacji prospecta,
  • Wypracowanie schematu efektywnego przygotowania się do pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem,
  • Poznanie metod szukania przydatnych pod kątem sprzedaży informacji, przy pomocy narzędzi internetowych oraz dzięki wykorzystaniu elementów networkingu.

Ramowy program szkolenia:

  1. Co to jest prospecting i jakie tworzy wartości dla efektywności procesu sprzedaży?
  2. Jak można wykorzystać w przygotowaniu sprzedaży, zasadę bokserów: „łatwy trening – trudna walka; trudny trening – łatwa walka”?
  3. Gdzie i jak szukać nowych leadów do lejka sprzedaży i ograniczać błędy prospectingu?
  4. Jak wykorzystać w mojej branży 7 nowoczesnych narzędzi prospectingu?
  5. Jak szukać potencjalnych klientów i nie być spamerem?
  6. Jak wykorzystać elementy networkingu w procesie szukania potencjalnych klientów?
  7. Jak profesjonalnie przygotować się do spotkania handlowego z nowym klientem – jakie informacje będą potrzebne i do czego?
  8. Jak zaprząc do roboty Google i inne narzędzia internetowe?
  9. Jak poznać świat klienta zanim do niego wejdziesz?
  10. Jak wykorzystać aktualnych klientów w multiplikowaniu efektywności handlowej?
  11. Jak „budzić” uśpionych klientów i czy warto to robić?
  12. Lead nurturing – czyli jak i kiedy powrócić do klientów, którzy nie są jeszcze gotowi?
  13. Jaki stworzyć schemat działania, który pomoże pozyskane kontakty zamienić w klientów?

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • praca z kamerą,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl