Radzenie sobie z obiekcjami klientów i domykanie kontraktów

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Często spotykasz się z obiekcjami klientów w stosunku do Twoich produktów lub usług,
  • Potrzebne Ci są praktyczne modele radzenia sobie z różnego rodzaju obiekcjami,
  • Twoi klienci często zwlekają z podjęciem decyzji o zakupie,
  • Chcesz się nauczyć kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych,
  • Chcesz wypracować własne wzorce zamykania sprzedaży, dostosowane do Twojego rynku.

Cele/efekty szkolenia:

  • Zrozumienie podstaw i charakteru obiekcji zakupowych klientów,
  • Zrozumienie i umiejętność wykorzystania mechanizmu naturalnego oporu klienta w prowadzonych procesach handlowych,
  • Uświadomienie sobie wpływu etapów badania potrzeb oraz prezentacji na poziom i ilość obiekcji klienta,
  • Zapoznanie się i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia klienta do ostatniego „TAK”,
  • Wypracowanie i dostosowanie własnych technik zamykania procesów handlowych.

Ramowy program szkolenia:

  1. Czym tak naprawdę są i skąd biorą się obiekcje naszych klientów?
  2. Czy z obiekcjami klienta należy walczyć?
  3. Jaki wpływ mają poprzednie etapy sprzedaży na poziom i ilość obiekcji klienta?
  4. Kiedy mam wpływ na obiekcje klienta i jak mogę to zrobić?
  5. Jak można wykorzystać prawo naturalnego oporu klienta?
  6. Jak jednym pytaniem sprawdzić czy klient kłamie (lub negocjuje) czy obiekcja jest prawdziwa?
  7. Jak zastosować technikę PIW-O w radzeniu sobie z obiekcjami?
  8. Czym jest technika dźwigni i jak ją stosować?
  9. Jak przygotować zamknięcie procesu sprzedaży? Jak stosować próbne zamknięcia i ile powinno ich być? (nawiązanie do techniki S-E-L-L)
  10. Jakie jest znaczenie proaktywności w „pilnowaniu” kontraktu?
  11. Dlaczego klienci czasem zwlekają z podjęciem decyzji i jak sobie z tym poradzić?
  12. Jakie są i jak zastosować techniki zamykania sprzedaży i prowadzenia klienta do ostatniego „TAK”?
  13. Co mogę zrobić, żeby klient sam sobie zamknął sprzedaż?
  14. Jak zastosować technikę negatywnego odwracania w domykaniu kontraktów?
  15. Co zrobić, kiedy przestaję widzieć szansę na sprzedaż? Czy to już koniec?

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie wynosi do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl