Profesjonalna obsługa klienta

Terminy i miejsca szkoleń:

29-30 stycznia 2018; 02-03 lipca 2018;   Warszawa   | 05-06 lutego 2018; 25-26 października 2018;   Gdynia   | 19-20 kwietnia 2018; 24-25 września 2018;   Poznań    | 14-15 maja 2018; 19-20 listopada 2018;    Wrocław   | 26-27 lutego 2018; 03-04 grudnia 2018;   Katowice  |   21-22 czerwca 2018; 26-27 listopada 2018;   Kraków  | 19-20 marca 2018; 27-28 sierpnia 2018;   Rzeszów   |   26-27 kwietnia 2018; 01-02 października 2018;   Białystok |

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Pracujesz w branży usługowej
  • Masz bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem
  • Od Twoich relacji z klientami zależą wyniki Twoje i/lub Twojego zespołu
  • Chcesz zbudować z Twoimi klientami trwałe i dobre relacje
  • Zależy Ci na profesjonalnym wizerunku i dobrym postrzeganiu przez klientów
  • Chcesz, aby Twoi klienci dobrze czuli się w Twojej obecności

Cele/efekty szkolenia:

  • Doskonalenie umiejętności efektywnej obsługi klienta.
  • Pogłębienie wiedzy i umiejętności z zakresu świadomego kształtowania wizerunku firmy (organizacji) i pracownika.
  • Rozwój umiejętności budowania wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych w kontakcie z klientem.
  • Rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach z trudnych.

Ramowy program szkolenia:

  1. Na czy polega specyfika relacji pracownik – klient?
  2. W jakiś sposób świadomie budować wizerunek firmy oraz swój własny?
  3. Dlaczego warto profesjonalnie dbać o klientów?
  4. W jaki sposób wykorzystać efekt pierwszego wrażenia w kontakcie z klientem?
  5. Co biorą pod uwagę klienci oceniając profesjonalizm obsługi?
  6. Jakie są najważniejsze zasady profesjonalnej obsługi klienta budujące jego zadowolenie?
  7. Jakie błędy są najczęściej popełniane podczas obsługi klienta?
  8. W jaki sposób słuchać klienta, aby miał poczucie, że jest dla nas ważny?
  9. Jak zadawać pytania, aby uzyskać informacje, których potrzebujemy?
  10. Jak precyzyjnie komunikować się klientem?
  11. Na czym polega postawa asertywna w profesjonalnej obsłudze klienta?
  12. Jak budować trwałą relację z klientem?

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie wynosi 1 000 + 23% VAT

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Godziny realizacji szkolenia: dzień pierwszy: 10:00 – 17:00; dzień drugi: 09:00 – 16:00

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl