Prezentacje handlowe – dla specyfiki sprzedaży produktów lub usług niskobudżetowych

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Specyfika Twojej pracy polega na sprzedaży produktów lub usług o niskiej wartości jednostkowej,
  • Chcesz tworzyć przekonujące i skuteczne prezentacje handlowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż,
  • W trakcie sprzedaży możesz zaprezentować działanie produktu lub użyć fizycznych atrybutów potwierdzających działanie usługi,
  • Twoi klienci podejmują decyzję o dokonaniu zakupu samodzielnie.

Cele/efekty szkolenia:

  • Nabycie umiejętności przygotowywania profesjonalnej prezentacji produktu lub usługi,
  • Praktyczne ćwiczenie doboru właściwej argumentacji do preferencji klienta,
  • Ćwiczenie profesjonalnego języka prezentacji handlowych,
  • Praktyczna nauka stosowania technik prezentacji ceny,
  • Ćwiczenie stosowania sekwencji S-E-L-L w prezentacji produktów lub usług.

Ramowy program szkolenia:

  1. Co znaczy, że klient zanim kupi Twój produkt lub usługę, musi kupić ciebie?
  2. Jak podczas prezentacji zbudować zaufanie klienta?
  3. Czym jest kultura języka podczas prezentacji produktu lub usługi?
  4. Jak układać zawartość prezentacji produktu/usługi w taki sposób, aby przekazywać jasne, logiczne i przekonujące wiadomości?
  5. Co lepiej zastosować: schemat cecha – zaleta – korzyść czy model S-E-L-L?
  6. Jak używać języka korzyści i języka potencjalnych strat klienta?
  7. Jak zastosować narzędzia efektywnej argumentacji?
  8. W jakiej kolejności prezentować siłę argumentów?
  9. Jak mówić, żeby klient chciał nas słuchać?
  10. Jak zaangażować klienta do aktywności podczas prezentacji?
  11. Jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji handlowej – wątpliwości, zastrzeżenia, trudne pytania, krytyka?
  12. Kiedy prezentować cenę produktu lub usługi? Jakich technik użyć, by zaprezentować cenę produktu lub usługi?
  13. W jaki sposób używać potwierdzeń jakości, zebranych od aktualnych klientów lub ich poleceń?

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl