Negocjacje handlowe

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • W końcowym etapie procesu sprzedaży często prowadzisz negocjacje z swoimi klientami,
  • Efektywność Twojej sprzedaży, a szczególnie wypracowanie odpowiedniego poziomu zysku, zależy od prowadzonych z klientami rozmów negocjacyjnych,
  • Chcesz przekonać się, czy stosowana przez Ciebie strategia prowadzenia negocjacji jest optymalna dla Twojej specyfiki rynku i produktów lub usług, które sprzedajesz,
  • Chcesz nauczyć się prostej i skutecznej techniki przygotowywania się do negocjacji, która pozwoli Ci na stałą kontrolę procesu,
  • Chcesz rozumieć i nauczyć się wykorzystywać w procesie negocjacyjnym techniki negocjacyjne, zwiększające poziom zysku Twoich transakcji,
  • Zdarza się, że masz problem z obroną przed stosowanymi przez klientów manipulacjami,
  • Chcesz poznać taktyki działania najskuteczniejszych negocjatorów.

Cele/efekty szkolenia:

  • Umiejętność doboru optymalnej strategii prowadzenia rozmów negocjacyjnych w kontekście specyfiki rynku oraz produktów lub usług,
  • Wypracowanie zwyczaju gruntownego przygotowywania się do negocjacji handlowych,
  • Praktyczne przystosowanie wybranej techniki przygotowywania się do negocjacji handlowych,
  • Opracowanie katalogu argumentów negocjacyjnych, które będą wzmacniać stanowisko negocjacyjne, szczególnie w kontekście konkurencyjnego rynku,
  • Poznanie i praktyczne przećwiczenie 39 technik negocjacyjnych w trakcie gier symulacyjnych,
  • Skatalogowanie technik manipulacyjnych, najczęściej używanych przez klientów i wypracowanie skutecznych reakcji antymanipulacyjnych w takich sytuacjach,
  • Zapoznanie się z taktykami prowadzenia rozmów z klientami, stosowanymi przez najskuteczniejszych negocjatorów.

Ramowy program szkolenia:

  1. W jakiej sytuacji klienci negocjują i co z tego dla nas wynika? – zrozumienie perspektywy klienta.
  2. Jaka powinna być postawa dobrego negocjatora?
  3. Jak powinien wyglądać proces negocjacji w mojej branży?
  4. Jakie są możliwe strategie negocjacyjne na naszym rynku i jaka strategia będzie optymalna?
  5. Czy strategia WIN/WIN ma sens? Współpracować z klientem czy go „wydoić” podczas negocjacji?
  6. Jaki typ partnera negocjacyjnego mogę spotkać po drugiej stronie i czy to jest prawda czy wystudiowana postawa? Jak to sprawdzić?
  7. Jak profesjonalnie przygotować się do prowadzonych negocjacji? Jakie informacje będą potrzebne i jak je wykorzystać?
  8. Jakie parametry negocjowania są dla mnie dostępne? Co dokładnie mogę negocjować?
  9. Czym jest i w jaki sposób zastosować technikę pająka, podczas przygotowywania się do negocjacji?
  10. Jakie techniki manipulacyjne są na mnie „ćwiczone” i jak się przed nimi obronić?
  11. Jak radzić sobie z argumentacją klienta: „konkurencja ma taniej/lepiej”, „to za drogo”, „to jest nasza ostateczna propozycja”, „nie mamy takiego budżetu”, itd., Itp.?
  12. Jakich technik prowadzenia negocjacji mogę użyć podczas prowadzenia rozmów z klientami i jak dokładnie można je zastosować?
  13. Które z tych technik będą skuteczne na moim rynku?
  14. Jak zachować postawę asertywną? – czyli różnica między byciem negocjatorem uległym a efektywnym.
  15. Jak negocjują najskuteczniejsi negocjatorzy?

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl