Kreatywne techniki sprzedaży doradczej

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • pracujesz jako przedstawicieli handlowych, key account manager lub lider sprzedaży
  • chcesz rozwijać się w umiejętnościach sprzedażowych w sposób niekonwencjonalny
  • znasz już wszystkie techniki sprzedaży, a jednak poszukujesz nowych możliwości, nowych inspiracji
  • chcesz zdobyć i zachować „klienta na całe życie”!
  • wiesz, że warunkach wzrostu konkurencji i wzrostu wymagań klientów szczególnego znaczenia nabiera jakość spotkania “człowiek – człowiek”
  • chcesz w sposób proaktywny stosować techniki sprzedaży doradczej.

Cele/efekty szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestniczki i uczestnicy powinni umieć:

  • Prezentować postawę i działania zgodne z ideą „mistrzostwa osobistego”.
  • Stosować kilkanaście rodzajów pytań, badających ważne obszary ze świata wyzwań, potrzeb jawnych i ukrytych oraz oczekiwań rozmówcy.
  • Zastosować złożone techniki sprzedaży lejkowej, opartej na pytaniach.
  • Prezentować produkty i usługi w sposób dopasowany do oczekiwań odbiorcy.

I. TY, JAKO ŹRODŁO SIŁY W SPRZEDAŻY

  1. ODKRYJ „NIEMOŻLIWE”.

„Jeśli chcesz być zwycięzcą – myśl i działaj jak zwycięzca!”

  1. ODKRYJ SWOJE SILNE STRONY!

Umiejętności, które przeciwdziałają wypaleniu zawodowemu i są podstawą wieloletniego działania z wysokim poziomem energii.

  1. ODKRYJ SILNE STRONY SWOJEGO ROZMÓWCY I SPRAWDŹ POZIOM SWOJEJ EMPATII!

Umiejętności, które sprzyjają zachowaniu wysokiej energii.

II. KOMPETENCJE W SPRZEDAŻY DORADCZEJ – PYTANIA

  1. ODKRYJ, CO UKRYŁ PROWADZĄCY ZAJĘCIA!

Eksperymenty na temat pytań. Niuanse, jakie zawarte są w sztuce zadawania pytań.

  1. ODKRYJ Z GRUPĄ MISTRZOWSKIE PYTANIA!

„Mądry doradca” – sztuka zadawania pytań. Technika pytań lejkowych nawiązuje do badań nad skutecznością w sprzedaży.

III. KOMPETENCJE W SPRZEDAŻY DORADCZEJ – PERSWAZJA

  1. ODKRYJ SWOJE MISTRZOSTWO OSOBISTE. PIĘĆ POZIOMÓW JĘZYKA KORZYŚCI.
  •  „Walka na rynku”.
  •  „Metoda 2-5-4-3-1”.
  •  „Język korzyści drugiego stopnia”.
  •  „Wiem wszystko”.
  •  „Elastyczność i dopasowanie w języku korzyści”.
  1. ODKRYJ ŚCIEŻKĘ DOSTĘPU DO WYZWAŃ, POTRZEB JAWNYCH I UKRYTYCH ORAZ OCZEKIWAŃ ROZMOWCY!

Modele perswazyjne, oparte na ideach sprzedaży doradczej.

IV. KOMPETENCJE W SPRZEDAŻY DORADCZEJ – ĆWICZENIA SPRAWDZAJĄCE

  1. ODKRYJ, JAK TO DZIAŁA!

Rozmowy doradcze – wykorzystując poznane podczas szkolenia techniki.

  1. SPRZĘŻENIE ZWROTNE!

Zakontraktowanie najważniejszych zmian w życiu zawodowym i osobistym.

  1. CO POWIEDZĄ TERAZ O TOBIE INNI?

Przestrzeń do dalszego rozwoju.

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe,
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • kwestionariusz,
  • prezentacje,
  • role play,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie wynosi do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl