Badanie i weryfikacja potrzeb klienta – dla specyfiki sprzedaży produktów lub usług niskobudżetowych

Terminy i miejsca szkoleń:

Termin i miejsce szkolenia do ustalenia.

Zapisz się na szkolenie

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Specyfika Twojej pracy polega na sprzedaży produktów lub usług o niskiej wartości jednostkowej,
  • Decyzja klienta o dokonaniu zakupu Twoich produktów lub usług kończy waszą współpracę na dłuższy czas lub na zawsze,
  • Proces sprzedaży nie trwa długo i kończy się na pierwszym lub drugim spotkaniu z klientem,
  • Zakup Twoich produktów lub usług nie wymaga od klienta znacznego zaangażowania,
  • Twoi klienci podejmują decyzję o dokonaniu zakupu samodzielnie.

Cele/efekty szkolenia:

  • Nabycie umiejętności diagnozy potrzeb/oczekiwań klienta w kontekście działania produktów lub usług,
  • Ćwiczenie umiejętności weryfikowania użyteczności produktów lub usług dla klienta,
  • Poszukiwanie i ćwiczenie technik oraz pytań, które każde „nie” mogą potencjalnie prowadzić do „być może”, a później do „tak”,
  • Poznanie sekwencji pytań hipotetycznych, o dowody, o konsekwencje, o założenia oraz wielu innych skutecznych schematów diagnozy potrzeb klienta,
  • Poznanie technik odwracania i negatywnego odwracania,
  • Stworzenie katalogu pytań dla specyfiki produktów lub usług, których sprzedażą zajmuje się uczestnik Akademii Sprzedaży.

Ramowy program szkolenia:

  1. Potrzeba – motywator czy truizm?
  2. Jak rozumieć paradoks pytania „dlaczego” w kontekście niechęci klienta do zakupu?
  3. Czy klient ma zawsze rację?
  4. Jak radzić sobie z uprzedzeniami klientów do przedstawicieli handlowych?
  5. Czy lepiej kreować czy „wyciągać” potrzeby z klienta?
  6. Jaki model diagnozy potrzeb klienta zastosować w kontekście mojej branży?
  7. Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
  8. Jakie znaczenie w sprzedaży niskobudżetowych produktów i usług mają pytania otwarte i zamknięte?
  9. Jak zastosować strategię opartą na pytaniach: hipotetycznych, o dowody, o konsekwencje, o założenia, sugestywnych?
  10. Czym jest i jak można stosować techniki odwracania i negatywnego odwracania?
  11. Jakie zadać pytania w poszukiwaniu preferencji klienta?
  12. Czy pytaniami można zamknąć sprzedaż?

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Zajęcia oparte na aktywnych technikach pracy z grupą:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia,
  • dyskusja moderowana,
  • kwestionariusz,
  • analiza przypadku,
  • symulacje.

Inwestycja w szkolenie do ustalenia. 

Inwestycja dotyczy udziału w szkoleniu 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia https://www.edubis.com.pl/kategorie-szkolen/ na e-mail biuro@edubis.com.pl po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rezerwacji miejsca na szkoleniu wraz z danymi do płatności, prosimy o dokonanie wpłaty na wskazane konto i przesłanie potwierdzenia dokonania płatności za szkolenie, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: biuro@edubis.com.pl